יום שישי, 28 בינואר 2011

אלבום בכורה חדש וראשון לזמרת עדנה אליה התמזגות פנימית





אלבום חדש היוצא לאור של עדנה אליה התגשמות פנימית מופץ ומוקדש לזולת ממש בימים אילו, האלבום המופץ המבטא בתוכו את תכונות , ההגשמה, היצירה, השמחה, הריקוד, האהבה, ולהיות מי שאת\ה באמת ללא כל מסיכה.
באלבום זה הייתי שותף מלא כטכנאי לבצע את עבודת עיצוב הסאונד והמאסטרינג, עבודת העיצוב סאונד והמאסטרינג שבושלה בדיסק זה היא היתה בעבורי קודש לתרומה לזולת והיתה ללא כל תמורה ותשלום.
הגשמת החלום שהלך ונרקם נעשה עם המון אנרגיות חיוביות המוקרנות בעיצוב הסאונד בו המאזין חווה את אותה החוויה בדיוק רב "להגשמת החלומות"...
בדיסק זה המאזין חווה חוויה נדירה מאוד והצצה לחייה הפרטיים של עדנה אליה, אשה מקסימה בעלת רגש ומסירות בתרומתה האישית לזולת.
עם הזמן הפרוייקט גרף אליו חברים נוספים לצורכי עשייתו מימושו בהגשמת חלומה של עדנה אליה ובמרוצת הזמן הפך גם החלום למציאות של ממש.
עדנה שהיא זמרת, יוצרת, כותבת, ומלחינה שירי ילדים ומבוגרים גרושה ואם לשלושה ילדים מקסימים שהם מקור גאוותה, איתם היא במסע החיים.
עדנה מקדישה בדיסק זה שיר מיוחד מאוד שכתבה לאימה על ערש דווי.
השיר "לאימי" שנכתב בהערכה רבה והוקדש כולו לאימה של עדנה היה בשיא רגעיה האחרונים ליד מיטתה, בעוד הזמן סופר עצמו לאחור מדגישה עדנה את הנצחת הזמן העבר, הווה, והעתיד, שישאר חקוק בליבה ומוקדש לאימה לנצח.
אני מאחל לעדנה המון הצלחות רבות כרימון, ומאמין בה שיתגשם חלומה לפרוץ ולצאת להתחלות חדשות.

ממליץ בחום רב האזנה לדיסק המלא.

לפניות והזמנת הדיסק : EDNA_SHUKER10@WALLA.COM

לא לשכוח מסור ד"ש ממני ...
הצלחה, והאזנה מהנה לכלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה