יום שלישי, 25 בנובמבר 2008

אחת השאלות שנשאלות היא בעצם קודם, מי אני ?





האולפן איננו אולפן הקלטה מסחרי ומיוסד בעקרונותיו רק לצורכי עשיית מצוות ועזרה לנזקקים אמיתיים באמת!


חדרון להקלטות לא גדול כפי המצופה מאולפני פאר, משהו שהקמתי במשך השנים ועד היום, ציוד שנרכש מכספי המועט שנאסף טיפין טיפין גרוש על גרוש וציוד הקלטה ונגינה שבחלקו הקטן מאוד נתרם מאנשים טובים שבאמת איכפת להם מאילו שרוצים להגשים את חלומם אך לא נמצאים ברמה כלכלית סבירה לכך.


אז קודם, אני מודה להם מקרב לב וזה לפני הכל,


מעשייהם עוד ישמעו רחוקות רחוקות...ומצוותם כפליים, תודה אישית מקרב לב בשמי ובשם הבאים לאולפן.


*לימודים וקריירה בתעשיה המקצועית* בעבר למדתי במכללה לסאונד והנדסת קול בת"א, לימודים שנמשכו כ-שנתיים הכוללים פרוייקטים עבודות הקלטה אולפניות, הקלטות להקות, הקלטות שטח, כתבות שטח, ועוד...ולבסוף קבלת תעודות שלא מביישות את ההשקעה והעשיה שלי בנושא מקודש זה.


מאחר שלפני שנים מספר לא הצלחתי בצורה אינטנסיבית להתברג לתחום ובאופן קבוע ומבוסס, עם המון מאמצים לנסות ולעבוד בתחנות רדיו אילו ואחרות כאהבתי הרבה לרדיו בכלל, והרגשתי שכשלו התוצאות עקב פרוטקציות החובקות את עולם הסאונד הרדיו האולפנים וכל השאר, למעט אולפני הרצליה הטלויזיה - שם בערוץ 2 נתנו לי את ההזדמנות להכנס לתחום וזה היה מבורך מאוד, אך לצערי המרחק הרג ביננו...


ולכן החלטתי להקים את כל הפרוייקט הזה, ולמעשה לשמח איתו את לבבם של אילו שאין בידם הכח הכלכלי הפרוטקציות וכל שאר מערומי הקושי... לצאת ולהקליט את עצמם באולפנים הגדולים והזרמת סכומי כספים להקלטות מכיסם המרושש, ומכתוצאות שונות שהחיים כפו עליהם מבלי שבכלל רצו בכך... אם זה מפעולות איבה, וקושי יום יומי העובר עליהם.


גם אני מגיע משם, וכשאני אומר משם, אני מתכוון מלמטה גם לי לא היה כלום בעבר הלא קל....


תמיד חלמתי על אולפן ציוד וידע שלא היה לי מעולם עקב מצוקה כלכלית ומשפחה שחיה תמיד בצניעות.


וכן הכל כאן ללא תשלום לא טעיתם הכל למענם של אילו שאין ידם משגת. אז מי אני ? , איך הגעתם לכאן ?




אנני אדם עשיר כלל וכלל, אולי רק במעשים, אך את זה אני משאיר להחלטתכם האישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה